Frankofon Mu? - Stajyer - Mina Ekeman - B09


Bu , Minnoş 10, dakikaya oradayım Hadi görüşürüz Bye macera bir arkadaşının kızı geliyor biraz Mustafa biz burada böyle nepotizm yapmayız alma çok seviyorsun Ama diğerlerine baktılar on basar aşırı acelem var işte böyle alengirli yapmaya dönmeye biliyor.

Musun test Biliyor musun Merak kullanabiliyoruz ne yapabiliyorsun bu diliyorum Türkçe Fransızca İngilizce performansı bu o zaman Başka kadiya manyetik Hocam bu cahiller sürüsü İngilizce falan da . bilmezler ama geçen gün Suriyeli mülteci geldi Onu, çeviriyorsa aldığınız o zaman Nina gelir misin stajyer çekerken bunu kullan.

Yalnız biliyorsun evet kaybetmek istemem asla of yeni bir geldi uzun boylu benim, mülakatın 6k demeliydi ben neler zorluklar çekerek, geçtim mülakata bu kız geldi Fransa dedi İçeri alındı yani sorbonne. da okumuş herhalde bir çeviri verdik Yapar herhalde, diye düşünüyorum, hayatım Sen ne diyorsun Ben yani Mustafa Bey`in torpillisi ve iki tane Fransa dan dolayı aldığı için hep bir şirin`den tanıdık almanın torpilli girmenin mantıklı olmadığını düşünüyorum aşkım yani tanıdık girmemeli torpille. girmemeli Gerçekten hak, ediyorsa burada, olmalı kumar Fransa çok iyi patik serisi, falan yani felsefede fena değiller Bence iyi olur Fransa`da okuduysa şey biliyordur Hoca. sakın kaybetmeyin dedi Zaten burada hiçbir şey, kaybolması asla tur edilmiyor O yüzden ben de.

Yerine koyuyorum şimdi kaybolmalı beni bilmiyoruz ama aldırdı sevgilisinde Ama tanıdıkla alakası yok ya, evet sevgiline Evet yine, herhangi birini sevgilisi değil yani tanıdık dediğim şey yoksa ben herhalde tanıdık, bilmiyorum güzel bir kız diye Bu da bir etken olabilir sarışın sarışın yoktu maalesef hem de gözleri renkli Bence yeterli bunları flüt ile girmek, için , ne olduğunu da . ve kamera bilmesi gerekiyordu Sen sesini duymuş Ne alaka yani alakalı değil ki bak ben, de kamera bilmiyorum ama en azından felsefe okumuyorum ben hani o ikisi çokça yapıyor şey bilmediğini. söylüyorlar Sanırım bir tepki var ama, Fransa dan gelmiş yeterli bence çünkü kültürel şey katıyor Sonuçta Duygu fena birşey oldu ya mikrofonu kaybetmiş mikrofondan kaybetmiş hiçbir , yerde bulamıyorum normal yerine koymuştu Hoca`ya sorma mesela söyleyince, de ağzıma sıçacaksın mahvedecek olur mu Sen şey olur, yok mu. söyleyeceğim Sağ ol, ya tamam hadi ya da mesela. hani kurgu bilmek gerekiyor kurguda bilmiyor Ben.

De kurgu bilmiyorum Bu felsefe okumuyorum Aynen aşkım Hocam merhaba Müsait misiniz Ne oldu Hayır ya çok utanıyorum ama onu bana emanet ettiğiniz mikrofonlar vardı, ya ben onları bir yere koydum ama şimdi. hiçbir yerde bulamıyorum Çok. özür. dilerim Öyle biliyorum Belki şu an kovulacağım Neyse ya olur Frank of onlar .

Yapmaz öyle şey Ama Nazar değmiştir falan çok önemli Öyle mi diyorsun olmaya çalışsa ve, arayacağım bir daha asla böyle bir şey olmayacak söz veriyorum Sağolun, kadar anlayışlı olduğumuz için çok teşekkürler herkese. karşın hep böyle Evet öylesin görüşmek, üzere kıza kızmadı larya kızmadı lar Oğlum o mikrofon kayboldu ya Ben mikrofonu kablosunu ufacık.

Iki dolarlık kabloyu Kaybettim diye aylarca tehdit edildim burada yok ya kaybetmedi bence yani o yer değiştirmiştir bulunur bir şekilde çıkar ortaya kaybetmemiştir Ulan mikrofon kayboldu ya şeydi Ocak olsun sağ olsun . abi bir pozitif ayrımcılık var ben ve kadın değil miyim Benim boyum kısa diyemi şaşırmıştır bir şey, olmuştur yani mikrofonu kaybetmeme rağmen Vallahi hoca bana hiç kızmadı Hatta olabilir dedi öyle şeyler Nazar dedi nazara bağladı onu babama nasıl kaybolduğunu ben bilmiyorum vallahi ben bazen Kötü insanların başına iyi şeyler gelebiliyor arkadaşlar burada çalışmayı gerçekten çok seviyorum, diğer arkadaşlarımıza hocanın çok sert kuralları filan olduğunu söylüyorlar ya da bir, şey. kaybedersek işimizden olabiliriz falan da olur ama bilmiyorum, yani Günar.

Evet hocam yazdı şimdi işlerimi bitirdim hocam için görevler için bence çok doğru değil sonuçta bana hiç kızmadı Bak burada çalışmak isteyen insanlardan gelen mektuplar var Şu ansızca bildiği için. Türkçe`yi tek okuyamıyorum son devlet şey cevap yazayım mı Tamam kes O öyle agriye mesulüz V40 ekspresyon Bence ekiptekiler şey yapıyor ya yanlış anlıyorlar hocanın sürdükten çok olacağı asla hiç sinirli bir insan falan gibi değil yani çok anlayışlı bir insan ya Cumhur. Üniversitesi Fransızca cevap yazabilirim Evet burada mavek 5 ve bronz neden bulunur çok mutluyum ya iyiki buraya gelmişim şu hocam Suriyeli mülteci çevresini bitirdim akşam yayınlanıyor kanalda ..

Video Aferin çocuk ne yapıyorsun a ya Konuşsana be ya Ben bunu istiyorum video çevirme, sonucu hakem kişi bile yoktur 17, yaşındaki şu bir tane olacak yine gibi diye çevirmiş ülkelerde gayet iyi bilirim bütün Türkiye bu kızı ne kadar , salak olduğunu gördük gelince daha çok kızacak, bu Fransız, ya aşağısını.

Bilmiyor Bina no iki saattir anlatıyorum bunu mu anladın gerçekten Hayati Toplantı işi sormayız bunun neresiydi iyiydi ya, Ya bu nasıl, bilemezsin anlamıyorum ki ya

Yorumlar